-1,9kg vecka 2 med cambridge ren kur.

Vikten fortsätter neråt, även om det var lite långsammare den här veckan. Men det är ju inte så konstigt eftersom jag tappade 4,9kg förra veckan. Så nu har jag gått ner 6,8kg totalt på två veckor. Ska köra en till vecka på Ren Kur. Tänkte först börja på kombinerad den här veckan, men insåg att vi ska ju ingenstans och jag jobbar inte så det är lättare att vara på Ren Kur och sen börja med upptrappningen veckan efter lagom till midsommar. Det är ju så vansinnigt tråkigt bara att inte få äta något, men jag tar en dag i taget. Helst vill jag hålla mig på Ren Kur tills jag når under 100kg, mitt första mål och sen gå över på kombinerad. Ska inhandla ett par bra walking skor idag också innan jag går och väger mig, så jag kan börja promenera, det kommer att göra skillnad på viktminskningen.

~ av saraduggan på juni 14, 2010.

Lämna en kommentar